Počinje nova sezona PRO 3×3 Tour 2025. driven by Opel, predstavljen atraktivan program i brojni noviteti!

Matej Cuic | 11. svibnja 2025.
Počinje nova sezona PRO 3×3 Tour 2025. driven by Opel, predstavljen atraktivan program i brojni noviteti!
Foto: Slavko Midžor (Pixsell Photo & Video Agency)

Nakon tri uspješna izdanja PRO 3×3 Toura, održana tijekom proljeća i ljeta 2022., 2023. i 2024. godine, svaki put na po 10 atraktivnih hrvatskih lokacija, četvrta sezona ove serije međunarodnih spektakularnih turnira u 3×3 košarci bit će organizirana u rasponu od polovice svibnja do početka kolovoza 2025. pod punim nazivom PRO 3×3 Tour 2025. driven by Opel, a ponudit će brojne novitete i poboljšanja u praktički svakom segmentu.

Službena najavna konferencija za novinare održana je u petak, 9. svibnja u zagrebačkom Hotelu Zonar na simboličnoj lokaciji: na Trgu Krešimira Ćosića, koji nosi ime po jednom od najvećih hrvatskih košarkaša u povijesti, odnosno na Trgu sportova. Detaljnije informacije o novoj sezoni PRO 3×3 Toura – program, raspored, gradove i lokacije, način održavanja, sadržaj te druge zanimljivosti i novitete, posebice tehnološke – iznijeli su članovi Organizacijskoga odbora iz Udruge PRO 3×3 te komunikacijskoga tima Toura.

„Udruga PRO 3×3 je 2021. godine osnovana sa ciljem promicanja, rebrendiranja i organizacija 3×3 košarke, odnosno popularizacije ovoga novog olimpijskog sporta. U prve tri sezone PRO 3×3 Tour izazvao je veliko zanimanje igrača, publike i javnosti, pri čemu neprestano raste i razvija se. Vrijednost ovoga događaja, koji uz sportsku, ima i snažnu edukativnu, turističku i zabavnu komponentu, i ove je godine prepoznalo Ministarstvo turizma i sporta jer je Tour opet uvršten među top sportska međunarodna natjecanja, a ponovno je dobio potporu i Hrvatske turističke zajednice. Ove godine Tour ima istog velikog glavnog sponzora kao prošle godine, zbog čega cijeli događaj nosi puni naziv PRO 3×3 Tour 2025. driven by Opel, naveo je Zlatko Galiot, predsjednik Izvršnog odbora Udruge PRO 3×3 i voditelj Odjela za pripremu infrastrukture i logistike.

Ovogodišnji PRO 3×3 Tour počinje 16. i 17. svibnja 2025. turnirom u Hvaru, a završit će 2. i 3. kolovoza 2025. organizacijom finalnog nadmetanja u Novalji na otoku Pagu. Završni turnir ponovno ima status FIBA Questa za mušku Elite kategoriju koji pobjednika vodi 27. i 28. rujna 2025. na FIBA 3×3 World Tour Challenger u Mataro (Španjolska).

„U prve dvije sezone ukupno smo obišli 18 različitih gradova, a neke od njih posjetili smo i tri puta. I ove smo godine, uz osam gradova koji su bili obuhvaćeni i u barem jednoj od protekle tri sezone – Hvar, Trogir, Umag, Donji Miholjac, Vinkovci, Zagreb, Nova Gradiška i Šibenik – u Tour uključili dvije nove, iznimno atraktivne lokacije. Tako će se ove godine, zahvaljujući našem Touru, 3×3 košarka igrati čak i na poznatoj plaži Zlatni rat u Bolu na otoku Braču te u Novalji na otoku Pagu. Razlozi su stalno širenje i promocija 3×3 košarke i u novim sredinama, ali i želja da igračima i brojnim gledateljima ponudimo nove sadržaje“, objasnio je Hrvoje Jurković, voditelj Službe za TV, marketing i dodatne sadržaje.

Ponovno će se u sklopu dvodnevnih turnira, uz nadmetanja seniorskih i juniorskih (U19) muških momčadi, organizirati i utakmice ženskih ekipa u Open Women kategoriji, što je prvi put uvedeno prošle godine i pokazalo se uspješnim. Opet će se u svakom gradu održati i Kids Day, sa sadržajima namijenjenima djeci, za koje postoji veliko zanimanje, a već uobičajene su i raznovrsne nagradne igre i zabavni sadržaji.

„I tijekom četvrte sezone, kao i lani, opet ćemo dati potporu i u organizaciji nekoliko inozemnih 3×3 turnira. Kao važan novitet u cilju promocije i pokušaja omasovljenja 3×3 košarke, ističemo kako ove godine nema plaćanja kotizacije za sudjelovanje ekipa na turniru, osim za turnir u Bolu i završni turnir u Novalji. Oni nose prestižni naslov Questa, imaju povećane novčane nagradne fondove i pobjednike vode na prestižne međunarodne turnire. Primjerice, pobjednici turnira u Bolu putovat će u Hong Kong, čime otvaramo azijsko tržište, što nam je bila nakana“, najavio je Hrvoje Jurković. Dodao je kako se efekti njihovih poteza i odluka već vide jer su, primjerice, za prvi ovosezonski turnir u Hvaru već popunjena sva predviđena mjesta za muške seniorske momčadi.

Organizatori su i ove godine pripremili poboljšanja na vizualnom, komunikacijskom i promotivnom planu. Već od ranije s publikom i korisnicima komuniciraju dvosmjerno i kombinirano dvojezično (najčešće na hrvatskom i na engleskom jeziku, po potrebi i na drugim jezicima) posredstvom osuvremenjene i „osvježene“ službene internetske stranice www.pro3x3.hr te preko društvenih mreža Facebook, Instagram i TikTok, na kojima će dodatno povećati broj pratitelja. Od prošle godine postoji i službeni YouTube kanal Toura, na kojemu se mogu pronaći videosnimke odigranih turnira. „Ponovno su osigurane profesionalne fotografije i snimke, kao i televizijski prijenosi i live streaming svih turnira. Na tome posebno zahvaljujemo medijskim pokroviteljima i partnerima, Pixsell Photo & Video Agency te Sportklubu. Drago nam je što ove godine imamo i novog medijskog pokrovitelja, a to je 24 sata”, istaknuo je Tomislav Levak, voditelj komunikacijskog tima PRO 3×3 Toura.

Velika poboljšanja i novitete na vizualnom i tehnološkom planu predstavio je Darko Bilandžić koji i ove godine potpisuje grafički dizajn i vizual svih materijala te novomedijskih i interaktivnih sadržaja. „Već otprije imamo jedinstveni interaktivni plakat i banner te mobilnu aplikaciju s proširenom stvarnošću koja omogućuje i realizaciju kviza znanja na turnirima. I dalje imamo jedinstvene interaktivne dresove za igrače, ovaj put s „osvježenim“ dizajnom, i interaktivne promotivne majice. U skladu sa suvremenim dobom, umjetna inteligencija (AI) još je više prisutna na PRO 3×3 Touru. Tako s ponosom mogu reći da je PRO 3×3 Tour dobio svoju glazbenu himnu nastalu uz pomoć AI-ja, a tu su i novi doživljaj virtualne stvarnosti (VR) na samom turniru i PRO Chatbot, pomoću kojega će se moći dobiti odgovori i informacije o PRO 3×3 Touru. Također, unutar popularne platforme umjetne inteligencije Chat GPT postoji poseban odjeljak posvećen Touru“, nabrojio je Darko Bilandžić.

PRO 3×3 Tour organizira Udruga PRO 3×3, uz potporu Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske te tvrtke Energy Basket d.o.o. Glavni sponzor je Opel, a sponzori su još HEP, Cetina, Hell, Lenovo, Mediteran produkcija, Enlio, Tahograf, Antao 2002, Culex i Aircash. Medijski pokrovitelji i partneri su Sportklub, Pixsell Photo & Video Agency i 24sata.